להסתער על המיקום הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל- קידום אתרים

להסתער על המיקום הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל- קידום אתרים

מי לא רוצה להימצא במיקום הפופולרי והיעיל ביותר מבחינת פרסום לציבור הרחב ברשימת תוצאות החיפוש? הנה נולד פרק חדש בהתפתחות הטכנולוגיה העולמית. לא עוד כינון של כלים חדשניים, שעד לפני כמה עשרות שנים היו נראים לנו כמו חזון עתידני שלעולם לא יוכל להתממש, לא עוד מכשירים טכנולוגיים בעלי יכולות אדירות ומרוכזות. הפרק הנוסף והמשמעותי במיוחד שנוצר באמצעים הטכנולוגיים הקיימים ובפרט בשימוש רשת האינטרנט קשור למאגרי התעשייה הקיימים ברשת זו וליכולת לנהל אותם באמצעות קידום מכירות, פרסום ומיתוג ללא צורך בחנויות פיזיות או באמצעי תקשורת ההמונים המקובלים. רשת האינטרנט תהפוך בהינף יד גם לבמת הפרסום, גם ליכולת אין סופית למיתוג מוצר- כל מוצר- בפני מיליוני משתמשים בו זמנית. יכולת המסחר, השיווק והפרסום שקיימים דרך רשת האינטרנט היא יכולת אדירה ובלתי נדלית כמעט לחלוטין. אין מדובר ביכולות אנושיות ומוגבלות, כידוע, אלא במנועים טכנולוגיים רבי עוצמה של ענקיות הטכנולוגיה העולמיות. היכולות שהם מסוגלים לבצע בכל תחום הקשור לביצועי ניתוח אלגוריתם ביחס לתחום פרסום ולניתוח יכולות שיווק הם ללא ספק בלתי נדלים. קשה לא להיות שבע רצון לאור ההצלחה הטמונה בכל אחד מהכלים הטכנולוגיים הללו ובפרט מהיכולת לשנות לחלוטין את כללי המשחק והמסחר.

שינוי כללי המשחק של המסחר

כאשר החלו להיבנות תעשיות השיווק והפרסום דרך רשת האינטרנט ובאמצעות ענקיות הטכנולוגיה היה כבר ברור לכול, כי נדרשת יד אדם שתוביל את הפעולות הללו לצד הקשור יותר לנקודת ראות אנושית שיש בה לא רק יכולת מדעית, טכנולוגית גרידה, אלא הרבה יותר מכך: ההיבט האנושי והניתוח של צרכי האדם ודרישותיו חייבים לבוא לידי ביטוי אף הם במשאבים הטכנולוגיים רבי העוצמה. בדיוק לחלל האפור הזה נוצר התחום של קידום אתרים. תחום זה משמעותו בעצם היכולת והצורך להשקיף היטב ובתשומת לב מרבית לכל המתרחש בתחום האנושי- המסחר, הפרסום, הפסיכולוגיה הבין אישית הקשורה למיתוג מוצרים ולאופן שבו הם מיוצגים באמצעות חברות ומאידך תיאום והלימה מלאה בין כל אלו לבין ההתפתחויות הטכנולוגיות הקיימות. כל צעד ראוי ומתבקש חייב להיות מנוהל בחכמה ובאומץ על מנת למצות את היכולת העסקית של כל אתר אל עבר מימוש הפוטנציאל שבו.

 

דילוג לתוכן